Verified
6/10 Good
23 June 2026
Det var fantastiskt hotell, tyvärr hade vi en ganska tråkig upplevelse av restaurangbesöket som drog ner besöket betänkligt. Otrevligt bemötande framför allt. Tänker att man kanske behöver se över vem som jobbar där framöver för en framgångsrik sommar. Hörde många som muttrade om samma problem.
Övrig personal får guldstjärna, fantastiska.
Marcus
Marcus, 1-night trip





















